wtorek, 5 maja 2015

Wrzuć na luz








Kurtka/Jacket: House Bluzka&Koszula/Blouse&Shirt : Bershka Spodnie/Pants: H&M  Torba/Bag: Parfois Trampki/Sneakers: Converse



Chmmmm….


- No jasne mnie też bardzo podoba się trend na np. ogrodniczki (ostatnio bardzo mnie prześladują), ale widząc, że ma je co druga blogerka wiem, że już sobie ich nie kupię …

 - A i owszem lubię to, co modne i staram się czerpać inspiracje, ale w tym wszystkim staram się być przede wszystkim sobą. 

To, co pokazuję to ja, tak ubieram się na co dzień.
Ha! uwielbiam rozkloszowane spódnice, ponieważ po pierwsze - świetnie się w nich czuję a po drugie uważam, że te modele pasują do mojej sylwetki :-)
 

Najważniejsze w tym wszystkim by nie zatracić siebie podążając za pewnym kanonem i dobierać ubrania do swojej osobowości i sylwetki – oczywiście :-)






Bardzo lubię blogi na których widzę własny styl blogera !! Nawet, jeśli wydaje mi się to dziwne lub, gdy sama bym się w to nie ubrała! – Dziwne? – ależ skąd inspiracje można czerpać nawet z „cyrku” ale z klasą i kunsztem!















Click G+ if you like


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz