czwartek, 6 listopada 2014

Sukienkowo

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl


 


 

Godzina do wyjścia, a Ty stajesz przed szafą, załamujesz ręce  
Nie mam się w co ubrać…” – Brzmi znajomo?!


Ile z nas zna ten koszmar …





Ilekroć czeka mnie większe wyjście zawsze pojawia się : „nie mam się w co ubrać”. Moje drogie, a przecież każdy pretekst jest dobry do … zakupów!

 I ja znalazłam swój. W niedalekiej przyszłości czeka mnie uroczystość rodzinna na której chcę wyglądać dobrze i czuć się komfortowo. Tym razem wymarzyłam sobie prostą sukienkę z falbanką. 






Jakiś czas temu wstawiłam na funpage sukienki, które podbiły moje serce. Większością waszych głosów wygrała sukienka czerwona!




Sukienka/dress : Klik 
Płaszcz/coat: Asos 
Buty/wedges: Centro  
Rajstopy/thights : Veneziana  
Naszyjnik/necklace : Mohito















Tym razem postanowiłam zmierzyć się z obiektywem Krzyśka. 

Miejsce nietypowe. Nie lada wyzwanie. Niezły kontrast dla grzecznej stylizacji ;-)

I jak wam się podoba efekt końcowy ?!


Foto Krzysztof Fajga
Więcej zdjęć znajdziecie : http://fajgakrzysztof.tumblr.com/





 (  Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć bez mojej zgody. Zdjęcia są własnością wyłącznie moją i fotografa )




Click G+ if you like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz