niedziela, 9 listopada 2014

Silver Thread

Silver thread




Dziś po raz kolejny jestem w eleganckiej odsłonie. Nie ukrywam, że bardzo dobrze czuję się tak ubrana.

Niestety, na co dzień nie mogę się tak ubierać, ponieważ w mojej pracy obowiązuje strój służbowy, – czyli biały kosmetyczny fartuch. Takie przebieranie ( dla was ) sprawia mi wielką frajdę.





Jak wam się podoba takie właśnie połączenie?






Jesienna melancholia pomału dopada i mnie, chociaż staram się jej nie poddawać! Mimo, że nagły mglany zalew daje się we znaki, to nadal doszukuję się pozytywów, jakie resztkami sił prezentuje nam jesień. Cieszę się póki drzewa nadal zdobią liście, bo aż mam ciarki na samą myśl suchych i gołych drzew. 

Szaro, buro i ponuro!
Powoli zaopatrzam się w jesienne gadgety: ciepłe papcie, termofor, miękki koc i obowiązkowo dobra książka.

  A wy jak sobie radzicie z jesienną słotą??







Co mam na sobie:


Spódnica/skirt: Mohito

Koszula/shirt: H&M

Marynarka/jacket: All

Szpilki/heels: All

Biżuteria/necklace: Parfois
 












Click G+ if you like
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz