poniedziałek, 3 listopada 2014

KapeLove

Stylizacja: KapeLove



Szmizjerka - Orsay Kapelusz/Hat & Torba/Bag - Parfois Podkolanówki/Socks - Veneziana Kozaki/Boots - DeeZee



Mam wyrzuty sumienia, że zostawiłam was i przepadłam jak kamień, 
nigdy nie lubiłam kiedy dziewczyny tłumaczyły się na blogach zasypując setkami wytłumaczeń!

Sama właśnie to zrobiłam! Grrr…

Faktem jest, że jestem ogromnie ciekawa co tam u was słychać, co nowego macie w kosmetyczkach, i jakie macie nowości w szafach. 

Kochane moje śmiało linkujcie się w komentarzach, to pozwala mi łatwiej do was trafić !!



Stylizacja:

Ostatnio ubolewałam nad faktem, że wasze głowy zdobią tak piękne kapelusze a ja swojego nie mogę znaleźć.

A jednak - szukałam - znalazłam. 

Jest idealny i pasuje na moją głowę jak ulał, nie spada ! I do tego ten bajeczny kolor – uwielbiam bordo.
 Do tego dobrałam torbę tej samej firmy, która również, jest nieprzeciętna - obraz przelany na torbę.
Moją bazą jest tu jeansowa szmizjerka.
A buty? Przeleżały chyba ze 100 lat i doczekały się wyjścia w połączeniu z zakolanówkami jest nieźle :-)

Co ty na to??




















Click G+ if you like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz