wtorek, 7 października 2014

Flower ?! YES

Stylizacja: Flower ?! YES




To nie prawda, że kwiatowe kombinezony można nosić tylko latem…
Owszem stylizacje zarezerwowane wyłącznie/głównie na tę porę roku.
Ja chciała bym pokazać, że jesień wcale nie musi być szarobura, nudna i ponura.
Otusz, przygotowałam stylizację która (wg mnie) świetnie wpisuje się w trendy tej  jesieni.

Kombinezon + Jeans + ShopperBag + Koturny




Kombinezon kupiłam jeszcze będąc w UK 2 lata temu, już wtedy hitem lata były kombinezony. 

Jak zwykle pomyślałam – „inny” 




W Polsce jeszcze nie było szału na kombinezony, dlatego ten cierpliwie przeczekał w szafie na swoją kolej. 

Stało się – nadeszła kombinezonowa era – to też ja wyciągnąwszy go z szafy postanowiłam (tym razem) nosić go w towarzystwie jeansowej kamizelki z Sinsay.
Czarne koturny (H&M) i bordowa torba (Fleq.pl) bardzo wpasowały się w kwiatowe klimaty. 
Oczywiście bez szminki nie była bym sobą, chusta na głowie przegania nudę 





( fiolet bardzo lubi się z brunetkami zarówno na głowie jak i oczach !! )







Foto Michał Fajga

(zastrzegam sobie możliwość kopiowania zdjęć, które są wyłącznie moją własnością)








Click G+ if you like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz