sobota, 4 października 2014

Neoprene flared skirt

Neoprene flared skirt





W roli głównej rozkloszowana neoprenowa rozkloszowana spódnica.





Bluza bez wątpienia jest moją ulubienicą, nie tylko ze względu na uniwersalność ale przede wszystkim przez wymowny napis :-)
Tym razem zestawiłam ją z rozkloszowaną neoprenową spódnicą i czarnymi szpilkami. 
Nie chciałam przesładzać "typową" słodką koszulą albo cukierkową bluzeczką.


Buty to nabytek z Zary, na początku nie byłam przekonana do wielkiej,wręcz gigantycznej klamry... 
A jednak...
Są niepowtarzalne/inne - dlatego jestem ich właścicielką :-)

Jak wam się podoba takie połączenie ?

Bluza - Mosquito.pl Spódnica - Lokalny Butik Buty - Zara Torebka - Bershka Zegarek - Mohito























Foto Michał Fajga











Click G+ if you like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz