środa, 9 lipca 2014

Greek maxi style

Stylizacja: Greek maxi style

Lato zawitało do nas pełną parą. Duszne leniwe dni, sprawiają, że człowiek jest wyssany z wszelkich sił
- Też tak macie ?!

Ufff jak gorąco ...

Maxi w greckim stylu podbiła moje serce, to zupełnie nie prawda, że niskie dziewczyny nie mogą chodzić w maxi sukienkach.Obalam ten mit i zostawiam was z ogromną ilością zdjęć :-)


P.S Czarne wstawki w sukience to mój "tuning"








Make up:
Przydymiony, tajemniczy. Połączyłam ze sobą miedź (MUA) z odcieniami brązu (MUA) i ciemnej śliwki (Sleek z paletki Ultra Matts V2) Kąciki oraz łuki brwiowe rozjaśniłam używając cieni z tej samej paletki.
Na ustach mam ciemną śliwkę, niestety ku mojemu zaskoczeniu aparat nie oddał rzeczywistego koloru tego produktu...














Sukienka&Sandały - H&M Pasek&Biżu - all


 








Click G+ if you like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz