niedziela, 13 lipca 2014

Heavy leather from neighborhood

Heavy leather from neighborhood - MODNAPOLKA.pl

Hej ho, hej ho do pracy by się szło ...

Ilu z nas mam ten sen ... 
Przed chwilą zaczynał się weekend a tu nagle niedzielny wieczór wita nas z nostalgią, przypominając bezlitośnie o nadchodzącym poniedziałku   

Skórzana sukienka wcale nie musi być poważna, a conversy stricte sportowe, zaszalałam i frywolnie połączyłam styl elegancki z wygodnickim. Otóż oswoiłam sukienkę z jeansową kurtką - ciężko a i owszem, tak miało być "lekkości" dodają tu czerwone trampki.











  MAKIJAŻ:

Wymodziłam coś wieczorowego:
Błękit + zieleń (inglot) przydymiłam ciemną zielenią i czernią (sleek V2) kąciki rozjaśniłam białym perłowym pigmentem  (MAC)
Soczysta brzoskwinia na policzkach to również matowy cień z inglota
Make-up bardzo (wbrew pozorom) prosty

Jak wam się podoba ?






 Sukienka - Bershka Kurtka - DKNY Trampki - Converse  Łańcuch - Orsay Bransoletka - Missiu



Miłego poniedziałku kochani  







Zapraszam do polubienia mnie na FACEBOOKU KLIK








Click G+ if you like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz