środa, 2 lipca 2014

Buy a BARBIE

Buy a BARBIE


Słowo na dziś: Wytrwale dążę do celu bez względu na wszystko, chcę więcej Być niż mniej żyć.  
Wszyscy mamy tyle w życiu do zrobienia...




Makijaż i stylizacja dwie odrębne planety które mimo wszystko się przyciągają :-) 

Makijaż idealny na cieple (niby nadchodzące) letnie dni, połączyłam ze sobą mroźną miętę z ognistą czerwoną pomarańczą. 
Bluza z "fun" napisem urzekła moje serce i od razu jak ją zobaczyłam wiedziałam, że jest stworzona dla mnie. Swoją drogą uwielbiam kiedy na ubraniach pojawiają się kontrowersyjne napisy. 
Asymetryczne spodenki (które wygniotły się w aucie), królują również tego sezonu.
Szpilki niby nic a jednak ;-)

Zapraszam wszystkich „oglądaczy” 


 Bluza- Mosquito Spodenki- Stradivarius Szpilki - e-bay.co.uk 
Biżu - all Torebka - Bershka
 


 




















 



Click G+ if you like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz