niedziela, 29 czerwca 2014

Summer Breeze

Summer Breeze


Kolejne z cyklu wspomnienia z wakacji . . .
Komu odpoczynek nie służy ?! Nawet jeśli pogoda nie dopisuje urlop zawsze jest "lekiem na całe zło" ;-)
Przedbiegi wakacyjne spędziliśmy w Krynicy, jak to na "wolnym" bywa w walizkę zazwyczaj pakujemy rzeczy najbardziej uniwersalne. 
Praktycznie wszystko co mam na sobie przewinęło się na blogu, moim zdecydowanym letnim ulubieńcem jest jeansowa kamizelka, która generalnie pasuje do wszystkiego i stanowi komplementarną całość każdej stylizacji ;-)

Z kolei ja . . .
Wypoczęłam, najadłam się ryby na cały rok ;-), zatrzymałam się na chwilę gdzieś w skomplikowanej gonitwie dnia, nabrałam ogrom sił do dalszej pracy, pozbierałam myśli dotychczas gdzieś rozproszone, nabrałam dystansu - nawet do samej siebie. Nacieszyłam się moją drugą połową . . .


Wspomnienia zawsze bywają B E Z C E N N E









 Spódnica: Fashion Land Bluzka: TopShop Kamizelka: Sinsay 
Torebka: Bershka Sandałki: Atmosphere






Dziękuję, za każdy komentarz i każdą obserwację <3




Click G+ if you like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz