czwartek, 26 czerwca 2014

2 in 1 + bonus




Mój Facebook ruszył pełną parą - ZAPRASZAM !!


 
Dziś mam dla was dwie stylizacje – czyli jak ze "zwyklaka" zrobić "elegancika" ;-)
W zasadzie nic szczególnego, zmieniłam tylko buty i torby.
Jak wam się podoba, która wersja jest lepsza ??

Set 1



Spódnica&Torba Mohito Koszula Bershka Buty&Pasek  all Okulary NewLook Naszyjnik Pull&Bear(?)










Makijaż prosty klasyczny
Całość w tonacji fioletu i granatu, zblendowałam z brązem, natomiast kąciki (żeby nie było nudno) rozjaśniłam wesołym kanarkowym cieniem

Podkład Revlon (najciemniejszy) Róż W7 Africa Cienie  Inglot Eliner  L'oreal Tusz  Chanel Szminka  Catrise








Set 2









Spódnica&Torba Mohito Koszula Bershka Buty Sinsay Sweter Pull&Bear Bransoletki Sinsay&Mohito




:-)




Moje nowe rzęsy (3:1) to zasługa Anity
Są piękne prawda ?? :-)






Click G+ if you like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz