środa, 15 kwietnia 2015

Come back




Długo mnie z wami nie było… bardzo długo…

Co nie znaczy, że całkiem zrezygnowałam!  



Kurtka: House Bluzka: Mohito Spodnie: H&M Torba: Fiorelli Buty: Labotti




Są chwile w życiu, kiedy zastanawiamy się co dalej, czasem nie wszystko idzie tak jak byśmy tego chcieli. Los stawia na drodze niespodzianki niestety bywa i tak, że nie zawsze zaskakują nas pozytywnie. Czasem warto się zatrzymać, przemyśleć wszystko co zrobiliśmy dobrze i źle, wyciągając wnioski na przyszłość z podniesioną głową iść do przodu. 
Kilka doświadczeń mądrzejsza, parę zdarzeń twardsza. 

Z pokorą przyjmować to, co jeszcze nas czeka, bo to dopiero początek.
 







Wiem, że nadal chcę kontynuować to, czego się podjęłam – „blogować”, jedni mówią o nas z pogardą inni wręcz przeciwnie – dopingują. 

I za to wam kochani dziękuję, że mimo nieobecności nadal zaglądacie, pytacie się, co u mnie, kiedy kolejny post. Dziękuję, że nadal chcecie mnie oglądać i doceniacie to co robię. Nie spodziewała bym się że wśród osób z pobliskiego środowiska odbiór będzie aż tak pozytywny.


 


A teraz do rzeczy - wróciłam z nowym wyglądem bloga za który bardzo dziękuję Natalii. Trafiłaś w 100% w mój gust a współpraca z Tobą to czysta przyjemność. Jeszcze raz Ci kochana dziękuję !!

Chciała bym również trochę urozmaicić tematykę bloga, w miarę możliwości. 
Oprócz postów modowych ... Ale wszystko z czasem … 


a teraz zapraszam do oglądania ...
Dajcie znać co myślicie o nowym wyglądzie bloga

















 Click G+ if you like


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz