niedziela, 10 sierpnia 2014

Colours of the world

Colours of the world... - MODNAPOLKA.pl



Czarna pikowana spódnica była swego czasu wielkim blogowym (i nie tylko) hiciorem. Podbiła serca wielu z nas. Widziałam jej wiele odsłon od rockowych po klasyczne i romantyczne. Ja zdecydowałam się na klasyk ( w moim mniemaniu )


Czyli:   

  • T-shirt w limonkowym kolorze Sinsay
  • „pikówka” all  
  • Buty ( piękne prawda ?! ) – Zara
  • Torebka (przewija się tu wiele razy ) – Bershka  
  • Naszyjnik, BransoletkaH&M  
  • Zegarek Mohito




Jakość dzisiejszych zdjęć pozostawia wiele do życzenia (wiem). Było dość późno i niestety zdjęcia z lampą wyszły najzwyczajniej beznadziejnie. Musieliśmy kombinować bez błysków, tu niestety zdjęcia wyszły dość ciemno... 
Nie jestem mistrzem programów do obróbki zdjęć i ... mówiąc delikatnie, nie zrobiłam tego najlepiej ... 
Obiecuję, że następnym razem będzie lepiej !





 Make up: 
Tym razem jest kolorowo ( mamy lato ) zainspirowałam się kolorami z koszulki i wybrałam niebieski limonkę i pomarańcz.
Generalnie ten makijaż dedykuję zielonookim i rudzielcom :-)
Cienie - Inglot












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz