wtorek, 2 czerwca 2015

Fiolet & Pink Makeup


NARESZCIE !!

Przychodzę do was tym razem z makijażowym postem. Tak szczerze mówiąc, właściwie po to pierwotnie zakładałam bloga. O wiele łatwiej jest ( dla mnie ) zrobić post ze stylizacją w roli głównej, niż wpis związany stricte z makijażem. Jednak udało się, wiem że zdjęcia póki co nie są najlepszej jakości, światło (sztuczne) które ustawialiśmy płatało nam figle, ale nie ma co szukać wiecznych wymówek - jestem z makijażem w roli głównej.

- Jaki jest mój plan ? Zdecydowanie częściej pojawiać się z makijażem jako "gwóźdź programu"




Swoim makijażem przywołuję całym sercem cieplejsze dni, które od poniedziałku subtelnie dają o sobie znać. 
Do wykonania makijażu zainspirował mnie wzór na paznokciach, który pokazywałam wam na moim facebooku KliK

Połączenie różu (Sleek paletka Monaco) z fioletem (Mua + Inglot) wydało mi się mega energetyczne. Dolną powiekę zdobi pomarańcz, który bardzo ładnie wydobywa i podbija brązowe oczy.
Bonus to migoczący pigment Inglota (113) w kolorze niebieskim, dzięki któremu rozwiałam fioletową nudę, taki trik delikatnie powiększa oko (niestety ja mam opadającą powiekę przez co nie widać za bardzo tego efektu :-(. )
Usta delikatnie podkreśliłam różem (Catrise 130 "Frozen Rose")

I jak wam się podoba ?!













Click G+ if you like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz