wtorek, 16 grudnia 2014

Yasumi Argan Oil - Hit czy Kit ?



Dziś na tapetę idzie olejek arganowy, dla jednych przereklamowany dla innych kosmetyk wszech czasów. Oczywiście ile kobiet tyle opinii. – Ja podzielę się z wami moją*


Od kiedy pierwszy raz go użyłam wiedziałam, że musi być mój :-)


Naturalny 100% olej arganowy, nie zawiera konserwantów ani dodatków otrzymany wyłącznie z nieprzerabianych chemicznie, świeżych orzechów arganowych.



Cena : 49zł
Pojemność : 50 ml




Po pierwsze jak każda kobieta jestem wzrokowcem, dlatego moją uwagę przykuło przepiękne, nietuzinkowe opakowanie a w nim…szklana buteleczka z atomizerem w której znajduje się kosmetyk.
Warto dodać, że jedna doza nadaje się na pokrycie całej twarzy, dzięki czemu nasz olejek jest naprawdę wydajny.



Co wewnątrz?
Olej arganowy zawiera cenne składniki takie jak: kwasy omega-6 i omega-9, kompleks tokoferoli, karoteny, polifenole i kwas ferulowy. Dzięki obecności fitosteroli, w tym głównie spinasterolu sprzyja regeneracji i gojeniu.
I tu absolutnie się zgadzam!! Ostatnimi czasy moją cerą zawładnęły hormony ( te tarczycowe grrrr) Moje spaczenie zawodowe dało się we znaki i żaden „wykwit” nie uszedł płazem, przez co potem zmagałam się z bliznami. Po kilku użyciach oleju zauważyłam, że zaczerwienienia się zmniejszyły a cera  „odetchnęła” z ulgą. Ku mojemu zaskoczeniu, skóra nie „wysypuje” mnie nowymi niespodziankami. 
A to jak dla mnie duży PLUS!



Zima dla mojej skóry to okropny czas, zmaga się z suchością i szorstkością. Olej używam na noc, choć warto dodać, że szybko się wchłania i nie zostawia tłustych poświat charakterystycznych dla olei.
Produkt używam również na włosy i newralgiczne punkty (suche łokcie, kolana, stopy, dłonie) Skwalan i NNKT zawarte w olejku nie tylko wspomagają odbudowę bariery hydrolipidowej naskórka, ale także uzupełniają niedobory ceramidów w skórze i włosach, dzięki czemu olej wykazuje bardzo dobre właściwości przeciwzmarszczkowe i regeneracyjne. 

Z uwagi na silne właściwości odmładzające, antyoksydacyjne, nawilżające, regenerujące i przeciwzapalne YASUMI 100% Natural Argan Oil jest doskonałym preparatem w pielęgnacji każdego rodzaju skóry, a także włosów i paznokci.




Czy ma jakieś wady?!  
Brak zapachu choć nie zakwalifikowała bym tej cechy do kategorii wad. Po prostu lubię produkty zapachowe, ale z kosmetologicznego punktu widzenia to bardzo dobra cecha, gdyż jak wiemy – zapaszki lubią nas uczulać :-)

Moja ocena: 4+/5
 

(* Post nie jest sponsorowany!! Wyrażam w nim jedynie swoją opinię)










Spodobał Ci się mój blog?! - Śmiało subskrybuj - to nie boli :-) 
( If you liked my blog - subscribe, and remember it does not hurt :-) )









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz