środa, 10 września 2014

Boyfriend Snapback + ROZDANIE

Boyfriend Snapback - MODNAPOLKA.pl


Witajcie kochani!!

Dzisiejszym postem chciałam wam podziękować z całego serca
Dziękuję za każde wejście, każdą obserwację. Jest już was ze mną już tak wiele !
Z tej okazji chciałam wam się odwdzięczyć.  





Po pierwsze zdjęcia :

To dzieło Michała, zapraszam was do oglądania jego prac na facebooku KLIK


Snapback - New Era Koszula - New Look Bluzka- H&M Spodnie - Vero Moda Okulary - RayBan


Przyznam, że jest to jedna z moich ulubionych stylówek, mimo, że na co dzień wybieram raczej inne rzeczy . . .
Spodnie baaardzo na luzie, swego czasu mój ulubiony element garderoby. Wiem, że nie każdemu mogą się spodobać - ale nie zapominajmy że to w końcu blog - pokład inspiracji. Nie zawsze musi być "na poważnie" :-)
Czapka - skradziona mojemu chłopakowi, nieźle wpisuje się w klimat spodni. 
A szpilki?!
Tak jak i czerwona szminka dodaje całości kobiecego pazura.


Jak wam się podoba ??






















Po drugie obiecane rozdanie

Wiem jak bardzo lubicie kosmetyki firmy Balea w związku z tym, zorganizowałam dla was małe rozdanie. 
Zakupiłam wasze ulubione kosmetyki z DM-u i podzieliłam to na 3 zestawy (skromnie ale od serducha). Nie będę opisywać szczegółowo tych produktów bo większość z was je doskonale zna. W razie jakichkolwiek pytań piszcie śmiało !

Co należy zrobić :
1. Oczywiście jeśli jeszcze mnie nie obserwujesz KLIK lub LUBIE TO na facebooku
2. W komentarzu napisz: swój nick (jako kto mnie obserwujesz) + email kontaktowy. Oraz numer zestawu jaki wybierasz.

Jeśli chcesz udostępnij ten post.

Na wasze zgłoszenia czekam do 30 września. Następnie wylosuję 3  zwycięzców. 


Wyniki podam na blogu





Zestaw 1




Zestaw 2






Zestaw 3












Click G+ if you like


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz