poniedziałek, 9 czerwca 2014

Free your WILD mind

Stylizacja: Free your WILD mind



Zaniedbani??
Ależ skąd, pracuję dla was w pocie czoła, jest was tu coraz więcej, czuję niesamowity przypływ energii. 
DZIĘKUJĘ !






Sprawia, że w oka mgnieniu oka zmieniamy wygląd, dodaje nam pewności siebie, podkreśla urodę - wiecie o czym mowa?? 


Uwielbiam blogi/vlogi, których motywem przewodnim jest wizaż. Są moją inspiracją. 

Od zawsze uwielbiałam malować, nie ważne czy siebie czy kogoś, ot tak po prostu. Na komputerze zalega mnóstwo nieprofesjonalnych zdjęć z moją „zabawą” pędzlem. 
 - Czemu nie? – Pomyślałam, czas zacząć pokazywać część moich „zajawek”.  

Malując czuję polot, nigdy nie wiem jak zakończę makijaż, zawsze zmieniam wizje a zakończenie on sam nawet dla mnie samej jest zaskoczeniem.
Przede wszystkim makijaże są dla mnie świetną zabawą – grą kolorów, metamorfozą osoby. Ta mowa pędzla pozwala mi sprawić żebyś wyglądała, a przede wszystkim poczuła się dobrze w swojej skórze, żebyś zobaczyła, że wcale nie trzeba wielkich poprawek żebyś wyglądała lepiej.  

Makijaży na blogu bez wątpienia będzie więcej!

Proponuje zestawienie neonowego różu ze złotymi akcentami, całość przydymiłam klasycznym brązem.  Taki look jest idealny na lato, dla dziewczyn,  które gustują w bardziej zdecydowanych kolorach. Jest zbyt odważny? Zaczerp inspiracji, po przez przemycanie różu do swojego makijażu.



Make up:
Podkład Revlon Colorstay (nr 320) Puder Ryżowy Palladio Róż Inglot
Cienie Sleek Monaco+Och so special
Liner Golden Rose & Loreal  
Tusz Chanel Brwi – Estee Lauder Usta Essence 


 
 
Bluzka AC Spódnica Fashion Land Trampki New Look


W kwestii stylizacji jest prosta, nie ona jest gwoździem programu ;-)


















Koniecznie dajcie znać, jak wam się podoba taka (pełna) forma - stylizacja+makeup
Jakie są wasze ulubione makijaże ??


Click G+ if you like

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz