środa, 14 maja 2014

New in

Hey Kochane !

Dziękuję wszystkim wam i każdej z osobna za waszą tak liczną obecność. 



Chcę się z wami podzielić nowościami jakie zagościły ostatnimi czasy w mojej szafie.  Przyznaję, że w tym sezonie postawiłam na zdecydowane kolory. Lato to okres w którym uwielbiam nosić spódniczki.

Jak pisałam we wcześniejszym poście, bardzo lubię zakupy przez internet, mam swoje sprawdzone e-sklepy. Jest nim między innymi sklep FashionLand. Bardzo go cenię za jakość, wykonanie, cenę i szybkość z jaką dochodzą do mnie paczki. Wiem, że wiele dziewczyn nie ma najlepszych opinii na temat sklepu, ja (mimo, że zakupy robię "incognito") nigdy nie miałam większych  problemów.



Kupiłam 3 spódniczki, są jeszcze pogniecione bo niedawno do mnie przyszły i nie miałam okazji ich założyć.
Z racji, że nie są to moje pierwsze zakupy w sklepie i znam ich rozmiarówkę, zamówiłam "S-kę" - każda leży idealnie.





Kolejna spódniczka pochodzi ze sklepu Mochito. Plus za kieszonki i podszewkę.


  Allegro ( nie pamiętam sprzedawcy )





Na drugi ogień idą spodnie. Już od dawna poszukiwałam krwisto czerwonych, obcisłych spodni :) Znalazłam je w C&A. Jasno niebieskie jeansy pochodzą z Bershki.



Nie da się ukryć, że mim ulubionym elementem garderoby są koszule. Tych nigdy za wiele w mojej szafie.
I w tym przypadku nie mogłam się oprzeć pokusie i nabyłam te same modele lecz w innych cudnych kolorach. - Bershka
 


 Buty butki buciki :)) Szpilki Allegro, trampki Converse <3




 
 










 A wy jak zaopatrzyłyście swoją szafę na lato? Jakie kolory najczęściej wybieracie na tę porę roku?


 xoxo Iwona






If you like click G+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz